یوونتوس ایران آرشیو خبر ها
یوونتوس دات ای ار 19 ساله شد

یوونتوس دات ای ار 19 ساله شد

نوزدهمین سالگرد تاسیس وب سایت یوونتوس دات ای ار به عنوان پایگاه خبری باشگاه یوونتوس در ایران فرا رسید و یوونتوس دات ای ار به عنوان اولین پایگاه خبری تیم های اروپایی در ایران نوزده سال پیش فعالیت خود را برای حمایت از باشگاه بزرگ یوونتوس در ایران آغاز کرد.

 

""در تمامی این نوزده سال تلاش کردیم تا آنچه را شایسته ی هواداران بزرگ و عزیز یوونتوس در ایران است را فراهم کنیم و نام باشگاه بزرگمان را در سر تا سر ایران پر آوازه کنیم و نشان دهیم هواداران ایرانی یووه همانند تیم خود همواره در میان برترین ها هستند. فراموش نمی کنیم که یوونتوس دات آی ار با حمایت شما، هواداران نمونه، به فعالیت خودش ادامه داده تا که امروز تولد نوزده سالگی خود را جشن می گیرد.""

 

مدیریت وب سایت یوونتوس دات ای آر از تمامی دوستان عزیزی که در طی سال های جاری ما را در تهیه و به روز نگه داشتن سایت یاری نموده اند تقدیر و تشکر می کند.

 

امید است هجدهمین سال فعالیت خود بتوانیم با دقت و سرعت بیشتری در خدمت عزیزان یوونتوسی باشیم و شما را از اخرین و جدید ترین اخبار باشگاه یوونتوس مطلع نماییم. به طور قطع پیشنهادات شما در پیشرفت و توسعه وب سایت یوونتوس و امکان سرویس دهی مناسب به کاربران عزیز تاثیر بسزایی دارد.

 

پیشنهادات کاربران برای ما بسیار مهم است، از آن جهت نظرات شما کمک شایانی به ما در جهت رفع نواقص و توسعه هر چه بهتر سایت خواهد داشت. سایت یوونتوس از نظرات، پیشنهادات، انتقادات و حرف های خودمانی شما کاربران با روی باز استقبال می کند.

 

با تشکر
مدیریت وب سایت یوونتوس تخصصی هواداران یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: